DYREKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH
Dyrektor ds. Administracyjnych pełni jedną z najważniejszych funkcji przed, w trakcie i po spotkaniu każdego klubu Toastmasters, ponieważ to od jego obecności oraz umiejętności zaangażowania w pomoc pozostałych członków klubu, zależy jakość materiałów potrzebnych, aby w trakcie spotkania było przytulnie i niczego nie brakowało. Ponadto jest pierwszą osobą witającą gości.
Zadania dyrektora ds. administracyjnych :
- organizacja miejsca spotkań,
- każdorazowe przygotowanie sali do spotkań,
- przechowywanie mienia klubu,
- powitanie członków i gości,
- inne (catering, liczenie głosów),
- czynny udział w spotkaniach klubu,
- udział w posiedzeniach zarządu klubu, w szkoleniach zarządu i w konferencjach oraz innych wydarzeń TM,
- przygotowanie swojego następcy
Dyrektor ds. Administracyjnych uczy się nawiązywać kontakty oraz zdobywa doświadczenia organizacyjne i umiejętność angażowania członków.
