WICEPREZES DS. PUBLIC RELATIONS
Jest odpowiedzialny za koordynowanie działań dotyczących wizerunku klubu oraz zachęca do wstąpienia do klubu.
Do obowiązków wiceprezesa ds. public relations należą:
- propagowanie idei Toastmasters,
- aktywny udział w zebraniach zarządu,
- przygotowywanie raportów ze swoich działań,
- przygotowywanie not prasowych i newslettera oraz materiałów promocyjnych (ulotki, wizytówki, klipy video),
- publikacja materiałów promocyjnych,
- czuwanie nad właściwym wykorzystaniem marki Toastmasters
- udział w szkoleniach organizowanych przez klub oraz innych klubowych wydarzeniach,
- zarządzanie klubową witryną www (w tym publikacje podsumowań z kolejnych spotkań) oraz portalami społecznościowymi (YouTube, Facebook),
- kontakt z lokalnymi mediami i organizacja wywiadów,
pomoc w organizacji wydarzeń klubowych (konkursów, szkoleń, okazjonalnych przyjęć), - utrzymywanie kontaktu z innymi klubami
- udzielanie się na ogólnopolskiej stronie TM
