WICEPREZES DS. PUBLIC RELATIONS

Jest odpowiedzialny za koordynowanie działań dotyczących wizerunku klubu oraz zachęca do wstąpienia do klubu.

Do obowiązków wiceprezesa ds. public relations należą:

  • propagowanie idei Toastmasters,
  • aktywny udział w zebraniach zarządu,
  • przygotowywanie raportów ze swoich działań,
  • przygotowywanie not prasowych i newslettera oraz materiałów promocyjnych (ulotki, wizytówki, klipy video),
  • publikacja materiałów promocyjnych,
  • czuwanie nad właściwym wykorzystaniem marki Toastmasters
  • udział w szkoleniach organizowanych przez klub oraz innych klubowych wydarzeniach,
  • zarządzanie klubową witryną www (w tym publikacje podsumowań z kolejnych spotkań) oraz portalami społecznościowymi (YouTube, Facebook),
  • kontakt z lokalnymi mediami i organizacja wywiadów,
    pomoc w organizacji wydarzeń klubowych (konkursów, szkoleń, okazjonalnych przyjęć),
  • utrzymywanie kontaktu z innymi klubami
  • udzielanie się na ogólnopolskiej stronie TM